Би итгэдэг

Би монгол хүний саруул ухаанд итгэдэг хэмээн нэгэн ухаант эрхэм хэлжээ. Би ч бас үүнд итгэдэг. Өнөөдөр монгол улс үнэхээр хүнд байдалтай, хөл толгойгоо ололгүй үлгэн салган байдалтайгаар амиа зогоож байгааг бүгд мэднэ. Энэ нь олон жилийн манжийн дарлал, үргэлжилсэн дайн самуунаас үүдэлтэй гэхдээ бас хувиа хичээсэн бусдын хийсэн бүтээснээр өөрсдийгөө тэжээж газар нутгаа зарж идэх гэсэн эрхмүүдийн гавьяаг мартаж болохгүй. Гэхдээ хэзээ нэгэн цагт монгол хүмүүс ухаанаараа гайхагдаж өөрсдийн ухаанаар улсаа залж тэр бүү хэл ухаанаараа дэлхийн гайхагдаж дэлхийн глобал асуудлууд болон хүн төрөлхтний асуудлуудыг шийдвэрлэхэд хувь нэмрээ оруулна гэдэг би итгэдэг. Энэ сайхан цагийн тэр хүмүүний жигүүр нь болж чадахгүй ч дөрөөлөн мацах олон тулгуурын нэг, замыг нь гэрэлтүүлж сэтгэлд нь бадамлан асах галт бамбар байхыг би мөрөөднө. Амьдрал дөнгөж эхэлж байна, хийх ажил их байна яагаад томоор мөрөөдөж болохгүй гэж

Popular posts from this blog

Дэлхийн шилдэг 30 зохиол

Амьдрал үнэхээр сонин

Р.Чойном Жаргал зовлон Жаргал зовлонгийн нэвтэрхий толь юмдаа