......... үө 2016

Энэ бол миний өдрийн тэмдэглэл. Гарчиггүй, цаггүй, тайлбаргүй, эхлэлгүй бас төгсгөлгүй. Өөрөөр хэлбэл facebook дээр бичсэн сэтгэлийн хөдөлгөөнөө илэрхийлсэн үгсийн цуглуулга. Миний амьдрал, зөвхөн би л ойлгох миний л дурсамжууд.














  • 37. Талархсан сэтгэлийг гомдол шиг удаан тээж явах хэрэгтэй.
    31. Асуух нь нэг хормын ичгүүр, мэдэхгүй байх нь нэг насны ичгүүр.
    27. Халуун бүлээн үгс гэдэг хахир хатуу өвлийн гурван сард ч дулаацуулах шидтэй.
    22. Сайн наймаачин бүх бараагаа шууд дэлгэдэггүй.
    14. Тэнэгээс илүү аюултай дайсан гэж үгүй
    11. Ойрын аянаас холын аян эхэлдэг.
    10. Гол горхи ширгээгүйн учир их далай оршдог.
    8. Эхнэр нөхөр гэдэг бие биендээ гар, нүд байхыг хэлнэ. Учир нь гар өвдөхөд нүд уйлж, нүд уйлахад гар нулимсыг нь арчдаг.
  • Газар усаа хайрла! Чи түүнийг эцэг эхээсээ өвлөж аваагүй, гэхдээ үр хүүхдүүдээсээ зээлж авсан юм шүү. Индиан ард сайхан хэлжээ
  • "Ганцхан хүнд эсвэл цөөн хэдхэн хүмүүст бүх зүйлээ даатгаж тэдэнд найдаж горьдож өөрсдөө гараа хамхин харж суугаа тийм ард түмнийг харийнхан хэзээ ч өршөөдөггүй!" гэж нэг ухаантан сануулсан байдаг ...
  • Аливаа зүйлийг хийхдээ анхаарлаа бүрэн төвлөрүүлж өөр ямар нэг нөлөөлөлд авталгүй хамгийн сайнаараа хийх хэрэгтэй. Хэрвээ анхаарлаа төвлөрүүлж чадахгүй бол хэсэг амарч болно. Чи түүнд цаг зарцуулж л байгаа бол амьдралынхаа нэгээхэн хэсгийг дэмий үрэх хэрэггүй
Миний ганц хүсдэг зүйл: сайхан мэтгэлцсэний дараа миний хүсэлтэй бүгд санал нийлж байх. ~Уинстон ЧерчиллТиймээ мэтгэлцээний дараа үзэл бодлыг нь зөв гэж бусад нь хүлээн зөвшөөрвөл ялагч юм. Гэхдээ мэдээж бүрэн ойлгосон байх хэрэгтэй
Хуцсан нохой болгон руу чулуу шидээд байвал чи зорьсон газраа хүрэхгүй.
~Уинстон Черчилл
Амьд хүн
Хүсэл байвч хүрч үл чадах хөшүүн хүн!
Хайр байвч хариулж үл чадах өчүүхэн хүн!
Санаа байвч хэрэгжүүлж үл чадах залхуу хүн!
Саруул байвч сэтгэж үл чадах тэнэг хүн!
Эрүүл байвч амьдарч үл чадах хөлдүү хүн!
Итгэл байвч дааж үл чадах давруу хүн!
Сэтгэл байвч илчилж үл чадах ичимхий хүн!
Дэргэд нь байвч хүрч үл чадах сүүдрийн хүн!
Нэгэн эр хэлж.
-Би эхнэртэйгээ анх танилцаад 3 хоноод гэрлэх санал тавьсан. Үнэхээр их харамсадаг юм.
-юунд ?
-Тэр гурван хоногийг алдсандаа

  • Надад өөдрөг үзэл байхгүй, миний хувьд боломжгүй нөхцөл
  • Эрэгтэй хүн дурлахад 8сек, эмэгтэй хүн дурлахад 15 хоног шаардлагатай гэндээ балай юм
  • Зүгээр л надад итгэж бодоггүй юмуу
  • Миний сэтгэл хоосон, харин чинийх дүүрэн байж
Zasch bolohgui olon aldaa dursamjiig mini gutaana
Zambaraagui olon yagad dotroos mini hatgana
Zai zavsargui temuuleh husel setgeliig mini hodolgono
Gesen ch zoriggui, zorilgogui bugdiigni barij chadna

  • Хариултыг нь аваагүй асуултууд, гүйцэд ойлголцоогүй ярилцлага, хоолой дээр гацсан үгс, дутуу залгисан юм шиг л
  • Хэн ч харанхуйруу явахыг хүсдэггүйл байхгүй юу, өчүүхэн ч гэсэн гэрэлрүүл
  • Хүнийг мэдэе гэвэл сайн яриул л гэдэг, тэгээд би яриад л байсан
  • Яаруу байх сайхаан худал хуурмаг жижиг сажиг зүйлд цагаа үрэхгүй
  • Асаагүй галаар тоглосоон, дүрэлзэн асахгүй юм бол унтраг, хоёрын хооронд амьгүй сүүмэлзээд яахав гэж бодсоныг нь яана.
  • Хэн ч биш юу ч бишийг устгасан бол хэн нэгнийг  юунд ч битгий буруутга. Зүгээр март
  • Би юм бодохгүйн тулд дуу сонсдог, харин хүмүүс дуу сонсонгоо ном унших юм. 
  • Ой санамжаа алддаггүйл юм бол танидаг хүнээ танихгүй болохгүй, цаг хугацааг өөрчилж болохгүйгээс хойш дурсамж, алдаа оноо арилахгүй
  • Ямар ч хүнд 2 чанар байдаг, сайн бас муу. Хэрэв хайртай л юм бол аль алийг нь хүлээж авч сур #гэнээ
  • Наргиа хийчихээд бусдыгаа ойлгоогүй байхад нь инээдээ барьж дийлдэггүй хүмүүс энүүгээр тэнүүгээр байнаа 
Намба сууна гэж наргиа ойлгохоо болихыг хэлдэг юм байна :P
  • tongue эмотикон
  • Цаг үе, нийгэм арай өөр болжээ. Гудамжинд 6-7 орчин насны хэдэн бацаан явж байснаа нэг нь нэгнийгээ тэгэж байх юм чи п*да минь нохойруу битгий хандраад бай наадах чинь гомо биш гэж авахын ‪#‎хха‬
  • 2012 ondoo amidarsaar baina
  • Би хүмүүсийг уурладаг, гомддог гэж хамгийн бүдүүлгээр 2 л ангилмаар байна
  • Gamer-үүд нетээ салгуулж, комьпютерээ форматласан үедээ хэсэг завтай болдог ‪#‎гэнээ‬
  • Чиний найзууд энэ хорвоогийн хамгийн азтай хүмүүс, яагад гэвэл чи бол гайхамшиг. Чи миний сэтгэлийн гүнд орших бяцхан нар. Үргэлж инээмсэглэж яваарай. Энийг уншихгүйч гэсэн. 
  • Би чамайг хамгаас ихээр үзэн яддаг. Анх уулзсан цагаас л чи дургүй хүрмээр хүн байсан.. :P
Дурласан хүний зан ухаан мэдрэлгүй хүнийхтэй төстэй байдаг.
‪#‎Гэнээ‬ хаха

  • Эргэцүүлэл миний бясалгал
-Чи миний насан дээр ирхээрээ юмыг бодитоор хардаг болно
-Үгүй ээ би бодитоор хармааргүй байна ‪#‎гэнээ‬ хаха

  • Хүмүүс таны нүүр царай, бие галбирын дутагдлыг ихэнхдээ олж хардаггүй. Үнэндээ өөрийнхөө тухай дотроо бодож явдгаас тань 40 хувь илүү үзэсгэлэнтэйгээр бусад хүмүүс хардаг юм шүү ‪#‎гэнээ‬
  • Та урьд өмнө нь болж байсан ямар нэгэн зүйлийг санах тутамд тэр үйл явдал, тухайн хүний дүр төрх бүдгэрсээр байдаг. ‪#‎гэнээ‬
  • Дэлхий бол хүүхдийн тоглоомын талбай, хүүхэд байхдаа үүнийг мэддэг байсан ч том болоод мартчихдаг юм ‪#‎гэнээ‬
  • сайн үйлийг муу зуршилаа болгох хэрэгтэй 
  • Тэнэглэл бол хүний мөн чанар, өөрөөрөө байгаа нь гэнэ, харин зарчимын хувьд ухаалаг байх хэрэгтэй гэдэг нь бидний өөрсдөөсөө шаарддаг хийслэр зүйл гэнэ. Иймээс ухаантай бол баярла харин тэнэг байвал битгий гунигла 
  • "Амралтын өдрийн шуудан"
  • Эрэгтэй хүн дунджаар 1 жилийг бүсгүй хүнийг ширтэж өнгөрүүлдэг ‪#‎гэнээ‬

  • Мөнгөө гамнах нь сайн зүйл, ялангуяа түүнийг эцэг эх чинь цуглуулсан бол. ~Уинстон Черчилл
  • Амьдралд чамайг залгихад бэлэн ашиг хонжоо хайсан нэгнээр дүүрэн. Сурч мэд, ухаантай бай, хөдөлмөрлө, хүч чадалтай бол үгүй бол олз байхыг хүссэнээс ялгаагүй.
  • Гэрэл нь мөхөөгүйч гэрэлтүүлж явахдаа лааны бие нь богиносдог юм шүү гэнэ ямар гоё хэлээ вэ
  • I-phone барьчихаад пирошки идээд кола уугаад явбал эд нь мөнх эзэн нь хэврэгийн үлгэр болно шүү
  • Уул шугамандаа хүн сурах гэж хичээл хийдэг бол би сурч байгаад зав гарвал хичээлээ хийж байгаа юмдаа
  • Хүний хүсэл сонирхолыг мөнгөнөөс дээгүүр тавьдаг хүмүүс үнэхээр сайхан
  • Эдийн засгийн эрх чөлөөгүйгээр өөр ямар ч эрх чөлөө байх боломжгүй ~Маргарет Тэтчер гоё хэлжээ
  • Нэг ч гэсэн зүйлийг эрт ухаарах баяртай бас гунигтай
  • Үг үйлдэл хоёр нь зөрдөг хүмүүст би үнэн голоосоо дургүй. Ганц олдох энэ амьдралд олон зангаар яах юм хайртай хүмүүсээ төөрүүлж
  • Хүмүүс хоосон бодол хийсвэр санаа гэлцдэг. Гэтэл чиний өмссөн хувцас, найз нөхөд гэх мэт нийгмийн статусаас илүү хэзээ ч давтагдашгүй чи оршин байгаа нь тэр бодол оюун санаа чинь юм. Бусдыг нь чи бүтээж болно
  • Эмэгтэй хүнийг хуурч чаддаг байх хэрэгтэй гэх юм үгүй биздээ. Үнэнийг мэдэж сонголт хийх, өөрсдийнхөө ирээдүйг бодох эрхтэй хүмүүс шүү дээ
  • Цасан гоо царайд чинь зайрмагны хүүхэд шиг татагджээ
    Цэвэр цагаахан сэтгэлд чинь чихэрний бацаан шиг татагджээ
    Гал дөл мэт инээмсэглэлд чинь дэнгийн эрвээхэй шиг би дурлана
  • Ихэнх (үүнд би багтана) хүмүүс хайр гэдгийг түүний сайн сайхны төлөө байх гэж наанаа хүлээн зөвшөөрдөгч далд ухамсартаа өөрийн болгох хүслээ хайр гэж эндүүрдэг бололтой. Харин би хүнийг зөвшөөрөлгүй хайрлах, эргүүлэх нь гэмт үйлдэл гэж боддог хха
  • Нүд чинь намайг яг л үнсэх гэж байгаа юм шиг хараад байх юм. Би романтик залуусд дургүй #гэнээ хаха гоё кино
  • муухай худалч өчүүхэн, ямар шудрага бус юм бээ
  • Намайг тоолоо гээд баярлаад ч байх шиг засрашгүй тэнэг юмдаа
  • all day all night!
  • Би яг чам шиг хөөрхөн, тэнэг бас зоргоороо охин дүүтэй болмоор байна. нтр хаха #‎зоргоороо‬
  • Ер нь тэгээд тайван, урсгалаараа, цаг хугацааг дагасан шиг л байя даа. Болох ёстой юм л болдог биз. Ер нь хүмүүс ингэж л амьдардаг биш гэжүү
  • Delhiin belen huvtsas uildverleliin 75% ni emegteichuuded, 25% ni huuhed bolon erchuuded zoriulagddag gene shuu
  • Аскаар дүүрэн сүүдрийн амьтад, фэйсбүүкээр дүүрэн од болохын хүслэнгүүд. Би 2ланг нь хэрэглэдэг дхаха
  • "Бидний дунд юуч болохгүй" ямар гоё үг вэ
  • Хувь заяатайгаа эвлэрнэ гэдэг бол бууж өгөлт, ялагдал гэнэ. Хэзээ ч нурашгүй хана өөрийн гараар барьчихаад нураах гэж оролдоод эцэст нь шантраад бууж өглөө би бол ялагдагч
  • Бид сайндаал соёлтой хүмүүс шиг харилцаатай байх болно #гэнээ #гунигтай
  • Сайхан инээмсэглэчихдэг бол аав ээждээ эрхэлж буй хүүхэд шиг бүхнийг инээдээрээ булзааруулж мишээгээд өнгөрөхсөн
  • Алдаа бидний үр ашиггүй өнгөрөөсөн цагаар хэмжигдэж, үр ашигтай өнгөрүүлсэн цагаар амжилт хэмжигддэг бололтой
  • Хэрвээ муудалцсан бол жаргалтай байсаг багахан ч гэсэн хормоо дурсах хэрэгтэй байх. Тэнд л хариулт нь байгаа
  • Хайрлах сэтгэлийг халамж төдийхнөөр төсөөлдөг эмэгтэйчүүд, авахын шуналтайгаа андуурдаг эрчүүд адилхан ‪#‎өчүүхэн‬
  • Уудам монголын хаа нэгтээ. Үзэж хараад баясах, өхөөрдөх сэтгэлийг мэдэрч хорвоо дэлхийн гайхалтайг мэдрүүлэх зүйл монголд минь олон байдаг юм шүү
  • Өөрийн тэнэглэлээ харахын тулд мэргэн нэгэн нь уудаг ажгуу.
    ~Эрнест Хэмингуэй
  • Учрыг тунгаах чадалтай хүмүүн жаргалтай байх нь ховор ажээ
    ~Эрнест Хэмингуэй
  • Хүн ганцаараа юу ч чадахгүй гэнэдээ. Хүн ганцаараа чадахгүй зүйл гэвэл… Тэртээ тэргүй хүн ганцаараа юуг ч хийж чадахгүй. ~Эрнест Хэмингуэй

Popular posts from this blog

Дэлхийн шилдэг 30 зохиол

Амьдрал үнэхээр сонин

Р.Чойном Жаргал зовлон Жаргал зовлонгийн нэвтэрхий толь юмдаа